Usługi księgowe obejmują:
- prowadzenie i przechowywanie ksiąg rachunkowych zgodnie z prawem podatkowym i bilansowym, w skład których wchodzą:
- dziennik
- księga główna
- księgi pomocnicze
- zestawienie obrotów i sald
- wykaz składników aktywów i pasywów (inwentarz)
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji podatkowej, w skład której wchodzą:
- odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług
- ewidencje środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
- ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i prawnych
- rozliczenia podatku VAT
- wycena bilansowa aktywów i pasywów
- sporządzanie bilansów rocznych oraz obowiązkowych sprawozdań finansowych
- potwierdzenia sald z kontrahentami
- sporządzanie obowiązkowych bieżących i rocznych sprawozdań dla celów GUS
- opracowania polityki rachunkowości oraz zakładowego planu kont
- opracowanie instrukcji obiegu dokumentów
- opracowanie sposobu rozliczania kosztów oraz ich ewidencji
- udzielanie porad i opinii związanych bezpośrednio z prowadzoną działalnością dla jednostek obsługiwanych przez biuro